lauantai 2. marraskuuta 2013

Minä

Ilosofiaa-blogissa haastettiin tekemään postaus itsestä. Ajattelin kokeilla.



MINÄ
* Olen 31-vuotias, eli synnyin kesällä -82.
* Olen kolmen, kohta neljän tytön äiti.
* Olen yhden miehen vaimo.
* Olen uskovainen kristitty.
* Olen lukenut merkonomiksi ja lähihoitajaksi.
* Olen ammatiltani lähihoitaja, mutta tällä hetkellä kotiäitinä ja opiskelen samalla nettilukiossa. 
* Olen raskaana.
 
***


* En ole koskaan tykännyt olla kameran edessä.
* En ole kovin rohkea ja sosiaalinen.
* En ole hyvä kirjoittamaan blogitekstejä tai ottamaan kuvia.
* En ole koskaan pitänyt sääristäni.
* En ole iso.

***
 * Minulla on tumman siniharmaat silmät.
* Minulla on tumman maantienruskeat hiukset.
* Minulla on ihania ystäviä.
* Minulla on äiti, sisko ja kaksi veljeä.
* Minulla on pisamia.
 
 ***

 * Minulla ei ole enää isää.
* Minulla ei ole taitoa meikata tai pukeutua kauniisti.
* Minulla ei ole kovin hyvä itsetunto.
* Minulla ei ole poikaa.

***
MINÄ OLEN MINÄ.



4 kommenttia:

  1. Ihana esittely! Mielestäni olet oikein rohkea kun uskallat kameran eteen blogissa. Minun tekisi kovasti mieli aloittaa oma blogi, mutta tarvittava rohkeus puuttuu... Kyllä minä vielä joskus, vaikka ihan anonyymina..
    Mukavaa päivää, etelä-suomessa on satanut kaatamalla vettä koko päivän. Minä nautin vapaa päivästä.
    Tsempoiä loppumetreille raskaudessa :)
    T.Sanniska

    VastaaPoista
  2. Mutta sinä olet omalla tavallasi läheisten uniikki-ihminen :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat blogin suola. Olisin iloinen juuri sinun kommentistasi :) .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...