tiistai 26. elokuuta 2008

Lupaus

Katselin tuota mun kesken- listaani ja päätin että en aloita mitään uutta työtä ennen kuin entiset on tehty. Jos repsahdan, saatte vapaasti pilkata ja nauraa.

Nyt takas Nellin pipon pariin..

Edit. Mun on kyllä yksi työ ihan pakko aloittaa. Joudun nimittäin vaihtaa huivivaihtohuivini toiseen. Oon tehnyt koko ajan huivin mallikuviota väärin ja haluan antaa huivivaihtoystävälleni huivin, jossa ei ole virheitä. Pidän siis tuon huivivaihtohuiviksi nimeämäni huivin itselläni ja teen huivivaihtoa varten uuden. Saatte nauraa ja mollata jo nyt, mutta eikös tämä ollutkin pakkotilanne? *punastelee häpeissään*

4 kommenttia:

  1. Ootpa suoraselkäinen, tsemppiä! Mun pitäis tehdä samanlaisia lupauksia mutta en kykene, ufoja pilkistelee sieltä sun täältä..

    VastaaPoista
  2. Kyllä olet urhea...minulla ei pinna kestäisi. Oma vaihtohuivini on vielä kesken, mutta kaipa se joskus valmistuu...yritän ainakin.

    VastaaPoista
  3. Eihän sinulla ollut muuta vaihtoehtoa =)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa hyvin tutulta. Onneksi minulla on nyt yllättävän vähän WIPpejä, eikä tarvitse ajatella lupauksia. Tosin langanostolakko olisi ihan terveellistä budjetilleni. x_x

    VastaaPoista

Kommentit ovat blogin suola. Olisin iloinen juuri sinun kommentistasi :) .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...